Veel gestelde vragen

Bestellen:

Heb ik een account nodig om een bestelling te plaatsen?

Om een bestelling te plaatsen heb je geen account nodig. Het is wel makkelijker wanneer je een bestelling wilt plaatsen om een Belle a toi account aan te maken. Jouw gegevens worden onthouden en bij de volgende bestelling meteen ingevuld. Je hebt hierdoor ook meteen een overzicht van je bestelgeschiedenis. Ook kun je dan een eigen verlanglijstje maken!

Hoe kan ik bestellen?

Heb je een Belle a toi item gevonden die je heel graag wilt hebben? Super leuk! Selecteer nu een kleur en/of maat en klik op ‘in winkelmand’. Je kunt ondertussen verder shoppen. Let op: alle items in je winkelmand worden niet voor je gereserveerd. Ben je uitgeshopt? Dan is het nu tijd om je bestelling af te ronden. Klik op het icoontje ‘winkelmand’ rechtsboven. Klik vervolgens op ‘afrekenen’ en je kunt je bestelling afronden.

Ik heb geen bevestigingsmail ontvangen. Hoe kan dit?

Wat vervelend om te horen dat je geen bevestigingsmail hebt ontvangen! Helaas belanden mailtjes van orderbevestigingen nog weleens in je ongewenste mail/spambox. Had je daar toevallig al gekeken?

Wanneer de betaling is gelukt, kun je ervan uit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen en je deze bestelling zo snel mogelijk kan verwachten m.u.v. zondag -en feestdagen. Mocht dit niet het geval zijn, kun je natuurlijk altijd even contact opnemen via onze klantenservice, info@belleatoi.nl. Dan kijken we het graag even voor je na!

Kan ik na het plaatsen van mijn bestelling nog het afleveradres wijzigen?

Vanwege onze snelle verzendservice is het helaas niet meer mogelijk om achteraf nog de adresgegevens aan te passen.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Dit is helaas niet meer mogelijk als de bestelling al in behandeling is genomen. Je kunt de bestelling alleen telefonisch annuleren (mits de bestelling nog niet verwerkt is) en dan een nieuwe bestelling plaatsen.

Betaling:

Hoe kan ik mijn bestelling betalen?

I KNOW: betalen is het minst leuke deel van online shoppen. Toch probeert Belle a toi ervoor te zorgen dat haar producten jouw geld waard zijn en je er veel plezier van zult hebben! Bij Belle a toi kun je 100% veilig afrekenen met verschillende betaalmethodes.

Welke betaalmethodes accepteert Belle a toi?

Belle a toi maakt het jou graag zo gemakkelijk mogelijk om een bestelling bij ons te voltooien. Je kunt bij Belle a toi met verschillende betaalmethodes betalen. Je hebt de keuze uit o.a.: iDeal, Creditcard, Apple Pay, Paypal en Bancontact.

Mijn betaling is mislukt. Wat nu?

Het kan natuurlijk gebeuren dat er iets misgaat met jouw betaling. Hoe weet je nu zeker of deze goed is doorgekomen, nadat je bijvoorbeeld een foutmelding hebt gekregen? We raden je aan om te kijken naar je eigen bankafschrift om te zien of het bedrag is afgeschreven. Wanneer de betaling is gelukt, kun je er vanuit gaan dat de bestelling ook goed is doorgekomen. Mocht dit niet het geval zijn, of zou je het graag nog even nagekeken willen hebben, kun je contact opnemen met onze klantenservice. Dat kan per mail naar info@belleatoi.nl. Dan gaan wij voor jou nakijken of de betaling goed is doorgekomen in het systeem.

Ontvang ik een bevestiging van mijn betaling?

Super leuk dat je een bestelling hebt geplaatst bij Belle a toi!
Je ontvangt binnen een uur een orderbevestiging op het door jou doorgegeven e-mailadres. Helaas belanden deze mailtjes nog weleens in je ongewenste mail/spambox. We raden je aan om ook daar even te kijken.

Maatadvies:

Hoe valt jullie kleding?

Kijk voor alle maten even op onze website, bij elk item staat een maatbeschrijving, ook als het item kleiner of groter valt. Maar mocht je toch vragen hebben neem dan contact op met de klantenservice, via e-mail of whatsapp helpen we jou graag verder!

Hoe groot zijn de modellen en welke maat dragen zij?

Model 1 (Isabelle) is 1.79 m en draagt over het algemeen een S of M, broekmaat: 38

Model 2 is 1.68 m en draagt de maat S, broekmaat: 36

Hoe valt een one size?

One size items van Belle a toi vallen elke keer anders, sommige one size items vallen van maat XS tot M en andere weer van maat S tot XL. Let dus altijd goed op ons advies wat wij op Instagram, Facebook en/of bij het item zetten op de website.

Collecties en voorraad:

Komen uitverkochte artikelen nog terug?

Wat vervelend dat het gewenste item niet meer op voorraad is. Over het algemeen komen uitverkochte producten namelijk niet meer terug op de webshop, tenzij er enorm veel vraag naar is. Dus laat het altijd even weten als je geïnteresseerd bent in een uitverkocht item. Zo weten wij of we het item toch terug laten komen op de webshop.

Kan ik een artikel reserveren?

Helaas is dit niet toegestaan om iedereen een eerlijke kans te geven om het item te kunnen kopen. Tip: Be fast, bij de meeste items hebben we namelijk van iedere maat maar 1 stuk. Dus op = op.

Hoe vaak komen er nieuwe artikelen online?

Wij proberen iedere week op pad te gaan om de leukste nieuwe items te shoppen voor jullie.

Deze komen dan ook iedere week online op de webshop.

Waarom is alles zo snel uitverkocht?

Belle a toi wil haar items uniek houden en hierdoor hebben wij maar een minimale voorraad.

Iedere week nieuwe kleinere unieke collecties en dus geen massa verkoop.

Levering:

Is het mogelijk om via de webshop aankopen te doen en deze op te halen?

Nee dit is helaas geen optie aangezien wij geen fysieke winkel hebben. Het is alleen mogelijk om een bestelling te plaatsen via onze webshop zodat wij dit kunnen inpakken en versturen.

Hoelang is jullie levertijd?

Belle a toi Boutique doet haar uiterste best om je bestelling op werkdagen nog dezelfde dag te verzenden. Hierdoor heb je met een beetje geluk jouw Belle a toi items de volgende dag al in huis. Mocht je pakketje toch iets of wat vertraging oplopen is ons streven om binnen 2 werkdagen de items bij je thuis te hebben bezorgd.

Wat zijn de bezorgkosten?

Alle webshop bestellingen worden verzonden via DHL of via Belle a toi zelf. De kosten voor het verzenden via DHL zijn als volgt, voor een brievenbuspakketje €4,60 en voor een pakket €5,60. Belle a toi biedt een gratis verzendservice aan voor klanten die in een straal van 10 km wonen vanaf ons adres, Min. Aalberselaan 12, 5103BA in Dongen. Dus valt jouw adres binnen een straal van 10 km dan komt Belle a toi het persoonlijk naar je toe brengen.

Hoe kan ik de status van mijn verzending zien?

Je kunt je bestelling volgen met de track en trace code die je in de mail ontvangt die je van de bezorgdienst krijgt nadat je pakketje is verzonden.

Wat moet ik doen als ik een verkeerd artikel heb ontvangen?

Het kan helaas voorkomen dat er iets is misgegaan met het verwerken van jouw bestelling. Dat spijt ons! In dat geval vragen we je direct contact op te nemen met onze klantenservice. Dat kan per e-mail naar info@belleatoi.nl. Het is handig om foto’s mee te sturen van het foutieve item. Onze klantenservice neemt binnen 24 uur je bericht in behandeling en zoekt samen met jou naar de beste oplossing!

Trustpilot reviews